söndag, april 25

[7]

Bio med syster, 3 år och full med liv. Min ögonsten. Imorgon börjar ett nytt kapitel, nya vanor och en strävan efter kroppen jag vill ha. SKA ha.

Såhär ska det se ut i 4 veckor.

- Intag på max 1000 kcal per dag.
- Träning 2-3 ggr i veckan, varav minst ett yoga-pass & ett löptillfälle.
- Kvällsrutin med 100 situps, 40 armhävningar & 40 upphopp.
- Hinna vara social minst två ggr i veckan.

Dagplanering, mat.

Frukost: Yoghurt - max 150 kcal
Lunch: Skolan - max 300 kcal
Mellanmål (krävs pga långa skoldagar): Macka - max 200 kcal
Middag: Hemma - max 350 kcal

Det känns mycket att få i sig 1000 kcal, med tanke på mina tidigare vanor. Men eftersom jag levt som ett jubel-fetto i ett antal månader så känns det mer realistiskt att börja så. Jag kommer trappa ner senare, återgå till de vanliga 400-500 kalorierna om dagen, men som sagt så tror jag inte det kommer funka att dra ner så extremt på energin till en början..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar